16 september 2013

Kandidaat nr 110 HEIKKI UBALEHT

Sündinud: 8. augustil 1968 Tartus
Elukoht: Pullevere küla,

Haridus: olen lõpetanud Paide 3. Keskkool.Luua Kõrgem Metsakool, lõpetanud 1994. aastal.

Töökogemus: Olen olnud metsanduses tööl alates 1994-ndast aastast ja samast ajast ka Albu valla elanik.

Alguses Rava Metskonna metsnikuna ja sealt edasi erametsa konsultandina Albu vallas, ning veel meie naabervaldades.
Oma praeguse tööandja, Metsä Forest Eesti AS, juures olen olnud tegev 15 aastat.

Tegelikult kolisime siia elama Tallinnast, kus olin pereelu alustanud ja meile oli sündinud esimene poeg.
Tulin siia kindla eesmärgiga, luua oma lastele oma arusaama järgi võimalikult hea ja turvaline kodu.
See eesmärk on õnnestunud, Meil on kokku kolm poega, me elame omas kodus, mis asub omal maal.
Miks just Albu, täiesti juhuslik, siin lihtsalt õnnestus saada erialast tööd metsanduses. Arvan, et iga teine vald ja küla eestimaal oleksid samuti sobivad olnud aga siin ma nüüd olen ja pean seda kanti oma koduks.
Oluline ongi hoolida sellest mis on sinu ümber, nii inimestest, kui keskkonnast. Eestimaa on nii väike, et siin ei ole ruumi rivaalitseda naabriga, naaber vallaga, naaber maakonnaga.
Teenuseid ja hüvesid mida igapäevase elu korraldamiseks vajame on rumal raisata ning killustada. Nende peale kulub ju meie raha ja aeg.

Oleme oma perega siia tulnud selleks ,et jääda.

"Erapooletus: häda, ehk- hooletus!"
Nii on kirjutanud Juhan Liiv.

Sada aastat tagasi oli kõik samamoodi, kas teeme ise või oleme rahul sellega mida meile pakutakse.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar