16 september 2013

Kandidaat nr 106 CLAIRE MILJUKOVA

Sündinud: 1 märtsil 1975 aastal Kehtnas.
Elukoht: Albu küla, Albu vald, Järvamaa. Albu valda asusin elama 2003 aastal. 

Haridus: Olen lõpetanud Olustvere Kõrgema Põllumajanduskooli agronoomia eriala ning 2008 aastal Tallinna Pedagoogilise Seminari noorsootöö erialal. 2009 aastal läbisin täiendkoolituse sotsiaaltöö erialal Tartu Ülikoolis.

Töökogemus: 2003 aasta sügisest asusin tööle Albu Põhikooli sekretär-huvijuhina, kus töötasin 2008 aastani. Hetkel viibin lapsehoolduspuhkusel, kuid alates 2008 aastast kuni tänaseni olen Albu Vallavalitsuse sotsiaal- ja haridusnõunik, kellena on soov ka jätkata.
Eelnevalt olen 8 aastat töötanud eraettevõtluses õmbleja ja klienditeenindajana.

Olen vabaabielus ja peres kasvab kolm last (Ingeri-Helena 16a, Õnnela 9a, Sädeli 1a)

Olen MTÜ Haridus- ja kultuuriseltsi „Üksmüts“ juhatuse liige.
Vabatahtlikuna olen aidanud teostada ja ellu viia erinevaid noorsootöö projekte Albu valla noortele, koostöös Ambla valla noorsootöötajaga oleme läbi viinud ühiseid koolitusi, õppepäevi ja üritusi Ambla ja Albu valla noortele. Olen Eesti Skautide Ühingu liige.
Sotsiaal- ja haridusnõunikuna töötades algatasin koostöö  MTÜ Süda-Eesti Sotsiaaltöökeskusega, mis aitas ellu viia majandusraskuste ajal erinevaid projekte lastevanematele ja töötutele.

Meie väikeses vallas on kõik inimesed noorest vanani olulised ja vajalikud. Pole tähtis tema staatus ega päritolu, tähtis on, et ta oleks kaasatud vastavalt oma soovil ja võrdselt teiste vallakodanikega meie ühiskonnas. Tänaseks loodud teenused ja võimalused peavad olema kättesaadavad kõigile. Lapsevanemana pean tähtsaks mitmekülgse huvitegevuse ja hea hariduse võimaldamist kodu lähedal, mis on kättesaadav kõigile lastele.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar